2-dadaft
Ano právě pro kombinaci ceny,dané konektivity a skutečnosti že nemá napajení což je podle mně v mnoha případech výhoda, jde o výbornou volbu.
Mimochodem než podlehneš nápadu měnit ten OPamp tak si o tom něco přečti /ne zde na fóru/ ,výměnná patice v této D-10 je spíše pro legraci ,výrobce sám uvádí že operák v ní použitý je na takové pozici kde NEMÁ žádný vliv na zvuk. Ta věc je zvukově i skrze anal.výstup zcela OK ,vyzkoušeno. Pokud nemáš něco podivného v řetězci budeš určo spokojen.
D-10 je spíše pro legraci ,výrobce sám uvádí že operák v ní použitý je na takové pozici kde NEMÁ žádný vliv na zvuk. Ta věc je zvukově i skrze anal.výstup zcela OK ,vyzkoušeno. Pokud nemáš něco podivného v řetězci budeš určo spokojen."
Pompo - mám ho druhý den doma, nechám tomu 14 dnů a pak napíšu víc, ale předběžně - hraje fakt skvěle, naprosto neagresivní vyvážený zvuk. A rozhodně ne stejnozvuk. To jsem od USB DACu, navíc za takový pakatel, opravdu nečekal.
A už teď je mi jasné, že si jen tak pro radost a ze zvědavosti pořídím mini sestavičku Topping D30 + PA3. Ale o tom taky až potom...
2-dadaft
ano proto jsem (hore) děkoval Tomášovi . Osobně jsem objednával s určit. pochybnostmi ale je to OK jako redukce z USB na optiku skvělé pasivní řešení ,ale překvapivě výborné i coby převodník (jako takový). Pokud tohle někomu nehraje tak jak má převodník hrát - tak to potom fakt nevím.
Před pár lety tomu tak nebylo, ale dneska se dělají převodníky se state-of-the-art parametry za pár tisíc. A když má převodník výborné naměřené parametry výstupního analogového signálu, není co by na něm mělo blbě hrát, dojde to každému se střední školou a selským rozumem, a ty kecy rádobyhighendistů o vzdušnosti výšek u převodníku co padá od 16kHz prudce dolů, tichu mezi notami u převodníku za 10.000$ který má první bordel na výstupu už 60dB pod signálem a o tichu se mu ani nezdálo, a doteku luxusního zvuku o tři ligy jinde u stroje, který si k signálu přimýšlí báchorky které v něm být nemají, ty tu zůstanou a budou pořád stejné
Ak by sme brali Topping d10 iba ako prevodník z USB na optiku, bol by zlepšením v porovnaní s Behringer UCA202? Nemyslím iba parametrom, že zo 16/48 sa dostanem na 24/96, ale myslím aj nejakým počuteľným zvukovým vylepšením
2-progsociety
Není to drahá věc ,ale stejně než bych to koupil samozř. si to (na své sestavě) vedle sebe poslechni - zda poznáš rozdíl ,popř.v čem a pak kupuj nebo nech být. Nic jiného ti tu "zodpovědně" snad nikdo ani poradit nemůže.
Topping D10 mám doma a používám už skoro 2 roky. Opamp jsem hned na začátku vyměnil za OPA1692. Zvukově jsem byl moc spokojen. Koupil jsem ho na základě recenze na webu audioresearch. Jsou tam i nějaká měření. Já spíš věřím svým uším. V současnosti je pořád v mé hlavní sestavě a jako opamp mám použit Burson V6 VIVID. Po rozehraných 100 hodinách opampu je zvuk naprosto skvělý, úplná paráda. Detaily, zvuková scéna, rozsah atd. Takže osobně mohu jednoznačně doporučit. Pro mě vítěz cena/kvalita. Jinak tyhle čínský hračky mám moc rád. Podle recenzí jsem zakoupil ještě 6J9 hybridní sluchátkáč (provozuji s V5iD) a lampami Amperex. Dále pak Xindak A06 také s V6 v preampu. Jinak Topping mám připojení USB kabelem s opakovačem (10m) s PC. Bezproblémů fungují i tracky DSD256.
Moc díky za pěkně popsaný dojmy . Pro mě je dobrá informace, že má někdo u nás pozitivní zkušenosti s Burson diskrétnímy opampy. Zároveň je dobře vidět (či spíš slyšet), že pokud platí tvrzení výrobce, které zmínil Pompo, tedy že operák v Toppingu použitý je na takové pozici, kde NEMÁ žádný vliv na zvuk, tak má asi stejnou relevanci jako podobná tvrzení BVa či PMA o tom co má nebo nemá vliv na zvuk Člověk si musí získat svou neopakovatelnou zkušenost, nezřídka se stát odborníkem na všechno, aby se dostal ke zvuku, který je podle jeho představ.
, no ten diskrétny OZ na "predlžovacích" drátoch, sklopený tesne na zdrojovú časť (spínané zdroje) v tom DACe, určite zvuk "obohatí", to nepochybne...A hlavne po zahorení OZ..Asi taká je relevancia uchometrie ..
Pro BVa. Věř nebo ne, ale žádné "rušení" nebo jiný problém to není. Burson má řadu V6 velmi dobře navrženou a nejsou problémy s rušením, kmitáním, šumem apod. Topping nemá problém s V6 ani co se týče napájení, není žravá. Napájím z PC po USB z portu 3.1, externí napájení nepoužívám. Pokud máte někdo další dotazy, rád zodpovím.
To nie je o "věř nebo ne", ale o technickej realite a objektívnom overení rozdielov..Tie dráty ( indukčnosti..) v napájaní a hlavne vo vstupoch OZ stabilitu nutne zhoršia a fungujú ako "anténa" . Internými meničmi v tom DACe sa generujú potrebné napätia pre OZ a iné obvody vždy, aj pri napájaní cez USB. Ten diskrétny OZ objektívne nezlepší nič proti dobrému monolitickému OZ, napr. OPA1612, OPA1642 a pod..Zlepší sa iba pocit. A zahorovať sa tam nemá čo, ide iba o "zahorenie" pocitu z investície.
Moc díky za pěkně popsaný dojmy . Pro mě je dobrá informace, že má někdo u nás pozitivní zkušenosti s Burson diskrétnímy opampy. Zároveň je dobře vidět (či spíš slyšet), že pokud platí tvrzení výrobce, které zmínil Pompo, tedy že operák v Toppingu použitý je na takové pozici, kde NEMÁ žádný vliv na zvuk, tak má asi stejnou relevanci jako podobná tvrzení BVa či PMA o tom co má nebo nemá vliv na zvuk Člověk si musí získat svou neopakovatelnou zkušenost, nezřídka se stát odborníkem na všechno, aby se dostal ke zvuku, který je podle jeho představ.
No já u některých převodníků nebo karet taky už laboroval s OZ.
U konkrétního výrobku bych ale ty číňany nepodezíral až tak moc z šetření, navíc na jednom jediném švábu. Ale po poslechu a srovnání mi tak nějak nepřipadlo potřebné v tom cokoli měnit. Tvrzení že výměnou toho OZ nelze nijak změnit zvuk bych celkem věřil ,ale spíš bych se obával ,že tím naruším stabilitu - no a tím už by k té zvuk.změně pak asi došlo. O tuto změnu ale moc nestojím.