Ahoj,
budu si převádět CD na HDD (nemám cd přehrávač a budu kupovat streamer) a jelikož můj notebook není již nejmladší a při používání mechaniky občas něco zadrnčí, nicméně stále funguje, uvažuji o koupi externí mechaniky.
Z hlediska převodu CD na HDD mám se na něco zaměřit při výběru, nebo máte někdo nějaký tip na konkrétní mechaniku?
Nebo řeším nesmysly a je úplně jedno co koupím a rozdíl tam žádný nebude.
Externí mechanika k notebooku
Re: Externí mechanika k notebooku
Upřímně nevím, nikdy jsem neřešil mechaniky, ale stejnou skladbu jsem ripnul třemi různými programy (vlastně to byl takový chyták, na hifi kolegu - "slepý test" na kvadrát, protože kolega ani nevěděl, že je testován ) a nějaký drobný slyšitelný rozdíl tam byl.
AQVOX prodává mechaniku http://www.myhifishop.de/Devices/AQVOX- ... r::65.html , takže evidentně věří, že na tom záleží...
AQVOX prodává mechaniku http://www.myhifishop.de/Devices/AQVOX- ... r::65.html , takže evidentně věří, že na tom záleží...
A jaký program byl nejlepší,chystám se teď taky převádět nějaké Cd na Hdd,tak budu rád za radu
Jinak já myslím,že na mechanice nezáleží,takže bych koupil tu nejlevnější na převod z compu
- PavelDosko
- Kontaktovat uživatele:
- Vybavení
EAC, mechaniku samo otestuje jestli je vhodna ...
- PítrsPraha
- Kontaktovat uživatele:
- Vybavení
Z me zkusenosti s celkem asi 6 mechanikami ruzne kvality a stari. vyplyva jedine: je to jedno. Za pomoci EAC vzdy nacten kazdy disk bit perfect.
Já používám EAC. dbPoweramp je prý taky velmi dobrý.
V Linuxu se používají programy na bázi cdParanoia.
V Linuxu se používají programy na bázi cdParanoia.
Program plánuji použít EAC.
Co jsem teď koukal, tak ten výběr externích mechanik je stejně dost omezenej, tedy víceméně všude stejnej.
Já jen mám za to, že mechanika by měla být bytelná = těžká a to ty dnešní většinou slim až tak moc nejsou
Ale asi fakt řeším blbosti.
Co jsem teď koukal, tak ten výběr externích mechanik je stejně dost omezenej, tedy víceméně všude stejnej.