Tesla NC 440 z půdy
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 26 črc 2021 21:38
- Kontaktovat uživatele:
- Vybavení
Tesla NC 440 z půdy
Zdravím, našel jsem na půdě u kamaráda Teslu NC 440, dotáhl jsem jí domu, zapojil a zapnul, gumička je už hodně vytahaná takže se talíř dlouho roztáčel, ale potom co se roztočil tak si myslím že jel tak na nejmíň 70 otáček, přitom byl nastavený na 33, na tom podsvíceném ukazateli rychlosti pro seřizování hned přejel i rychlost pro 45 otáček. Nevíte čím to může být? Má cenu se to snažit opravit nebo to mám zahodit?
Předem díky, Damián Urban
Předem díky, Damián Urban
Re: Tesla NC 440 z půdy
Teslu nemá. Budou i vyschle elyty a dalsi a dalsi.
Re: Tesla NC 440 z půdy
leda celkový repas u šamana Zatloukala v Litovli
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 26 črc 2021 21:38
- Kontaktovat uživatele:
- Vybavení
Re: Tesla NC 440 z půdy
Kolik myslíte že by to mohlo stát?
Re: Tesla NC 440 z půdy
Pokud to budou pouze vyschlé elyty v regulaci a vytahaná gumička, tak to nebude žádná velká suma. Cena všech součástek v té regulaci bude odhadem okolo stovky + cena práce za výměnu a nastavení. Jakou verzi motorku tam máš M303 nebo SMR300-100-RI24. Ten motorek také může být poškozený. Podstatné je zkontrolovat stav talíře a subtalíře, jestli nejsou zborcené a popraskané. Je to vyrobené ze zinkalové slitiny a nevhodným skladováním, především vlivem sřídajících se teplot, se ten materiál kroutil a praskal a talíře se při otáčení vlnily nebo dokonce dřely o základnu. Skladování na půdě je přesně to co se tomu materiálu nelíbilo. Pokud by to nebylo v pořádku, tak ta investice do opravy bude podstatně větší.
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 26 črc 2021 21:38
- Kontaktovat uživatele:
- Vybavení
Re: Tesla NC 440 z půdy
Odpověď pro ma1ko:
Motorek tam mám M302, talíř i subtalíř jsou oba (překvapivě) v perfektním stavu. Jsem já schopný ty vyschlé elyty vyměnit (pájku mám) nebo je to složitější?
Motorek tam mám M302, talíř i subtalíř jsou oba (překvapivě) v perfektním stavu. Jsem já schopný ty vyschlé elyty vyměnit (pájku mám) nebo je to složitější?
Re: Tesla NC 440 z půdy
Těch příčin může být víc, třeba špatný kontakt jezdce trimru. Pokud bys měnil kondenzátory, tak vyměnit elyty a hnědé kondíky řady TC18x a ty trimry alespoň očistit a parkrát otočit s jezdcem. Nastavení to ale chce udělat pomocí osciloskopu. Stáhni si někde servisní manuál. Pokud ho nenajdeš, tak se ozvi a můžu Ti ho poslat.
Nějaké podrobnosti oihledně nastavování zde: https://elkytelky.estranky.cz/clanky/hi ... mofon.html
Nějaké podrobnosti oihledně nastavování zde: https://elkytelky.estranky.cz/clanky/hi ... mofon.html
Re: Tesla NC 440 z půdy
NC440 je "plný manual" nemá auto-return ramínka ani konc. vypínání pohonu, jseš si toho vědom ? Někdo to chápe jako handicap, jinej jako přednost...
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 26 črc 2021 21:38
- Kontaktovat uživatele:
- Vybavení
Re: Tesla NC 440 z půdy
Odpověď pro lechos:
Ano vím, a handicap to pro mě rozohdně není
Ano vím, a handicap to pro mě rozohdně není
Re: Tesla NC 440 z půdy
Caues. Urcite je dokazes vymenit sam. Taky jsem to zladnul plus dalsi veci.Damián Urban píše: ↑28 črc 2021 11:36Odpověď pro ma1ko:
Motorek tam mám M302, talíř i subtalíř jsou oba (překvapivě) v perfektním stavu. Jsem já schopný ty vyschlé elyty vyměnit (pájku mám) nebo je to složitější?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti