Technics SL-MA1 ... jakou T4P přenosku vybrat ?
-
- Kontaktovat uživatele:
Technics SL-MA1 ... jakou T4P přenosku vybrat ?
Zdravím.
Prosil bych radu, nebo tip.
Pořídil jsem si gramo Technics SL-MA1. Stále je tam originální přenoska MM Technics EPC-P33 s uchycením T4P, ale dle mně už s vyměněnou vložkou. Nedokážu posoudit jak je stará. Přítlak jsem nastavil dle doporučení. Hraje to, ale...
Rád bych gramo osadil něčím "lepším", ale protože jsem nováček a nemám moc rozhled ohledně přenosek, prosil bych radu.
Pokud někdo máte zkušenost, děkuji za radu.
Prosil bych radu, nebo tip.
Pořídil jsem si gramo Technics SL-MA1. Stále je tam originální přenoska MM Technics EPC-P33 s uchycením T4P, ale dle mně už s vyměněnou vložkou. Nedokážu posoudit jak je stará. Přítlak jsem nastavil dle doporučení. Hraje to, ale...
Rád bych gramo osadil něčím "lepším", ale protože jsem nováček a nemám moc rozhled ohledně přenosek, prosil bych radu.
Pokud někdo máte zkušenost, děkuji za radu.
-
- Kontaktovat uživatele:
Re: Technics SL-MA1 ... jakou T4P přenosku vybrat ?
Díky za tip.
Dostal jsem nabídku na funglovku, ještě zabalenou přenosku Audio-Technica AT-312EP.
Ale je dost drahá.
Dostal jsem nabídku na funglovku, ještě zabalenou přenosku Audio-Technica AT-312EP.
Ale je dost drahá.
Bez úprav pasuje Technics EPC-P310 MC2 nebo EPC-P305 MC MK2
(obě o třídu až dvě lepší než P33 a syst. MC)
v sekci Denon mrkni na řadu DL něco vybereš
(obě o třídu až dvě lepší než P33 a syst. MC)
v sekci Denon mrkni na řadu DL něco vybereš
Bohužel v T4P až takový výběr není. Chceš zkvalitnit zvuk, tak např.:
https://mrstylus.com/en/product/t4p-ortofon-tm-30/
https://www.thakker.eu/en/pickup/ortofo ... ge/a-5123/
Ať Ti ti hraje.
https://mrstylus.com/en/product/t4p-ortofon-tm-30/
https://www.thakker.eu/en/pickup/ortofo ... ge/a-5123/
Ať Ti ti hraje.
-
- Kontaktovat uživatele:
Jo, díky za tip. V lednu něco koupím a uvidíme.
Přijde na to, jaké máš na tom gramofonu ramínko.