Studentsky preamp
Studentsky preamp
Mam v plane si kupit gramofon Project RPM 1 nilen kvoli cene ale aj kvoli vzhladu. potreboval by som k nemu poradit nejaky preamp ktory by hral adekvatne k RPPM 1 aj po vymeneni prenosky za kvalitnejsiu. zatial chcem len ten preamp. ak viete o nejaky dobrych preampoch aj z druhej ruky sem s nimi. Dakujem
Re: Studentsky preamp
Ahoj,
jsem taky student s ne moc rozsáhlým rozpočtem a když jsem chtěl gramofon, RMP 1 byl pro mne favoritem. Je však bohužel bez krytu. Ano, je možná pěkný, spousta recenzí ho chválí, ale z praktického hlediska se na něj stále práší. Pokud ho nebudeš 2x denně oprašovat, zvolil by jsem jiný typ. A druhý nejnižší je Debut III. Stojí pouze myslím jen o 1000 navrch, ale zase má krytku. Tak u mne vyhrál ten Debut III. A předzesilovač? Níž než Pro-ject Phono Box Mk. II by jsem asi nešel, i když všechno je, jak to tak bývá o penězích. A zvláště u nás studentů Osobně mám doma AQ MM 1 a protože nejsem extra posluchač, zatím mi stačí. Kdysi jsem tu zahlídnul, že Eficak prodávává velice slušný předzesilovač za 3300. Slintal jsem po něm, měl jsem nutkání mu napsat, ale tenkrát nebyly peníze. Zkus mu napsat, jestli to je ještě aktuální, určitě by jsi nelitoval
Pokud by jsi měl cestu k nám sousedům, velice spokojený jsem byl právě v Acoustique Quality za Olomoucí, kde ti poradí dobře opravdu se vším. http://www.aq.cz Nedám na ně dopustit a Excelii taky ne
Měj se