Pomoc s vyberom gramofonu

Prostor pro milovníky poslechu LP
Odpovědět
Tom13
Kontaktovat uživatele:

Pomoc s vyberom gramofonu

Příspěvek od Tom13 »

Dobrý večer prajem,
Nakolkom som uplny laik a uz sa začínam stracat v moznostiach rad by som vas poziadal o pomoc pri vybere prveho gramofonu.
Povodny zamer bol kupit nejaky lacný gramofon na ktorom budem dcére prehravat stare rozprávky z platni, neskor som zistil, ze svokrovci maju odlozenu celkom slusnu zbierku platni, ktoré sa iba tak povaluju odlozene v skrini, tak som sa zacal hrabat po forach a eshopoch az som nakoniec vylucil kupu niecoho lacneho a noveho a rovnako velmi draheho a noveho.
Rad by som si zadovazil nejaky kvalitny bazarovy kusok, ktorý mi bude ako zaciatocnikovi stacit, ale zároveň bude na nom do budúcna mozne urobit aj nejaky upgrade. Budem potrebovať komplet zostavu (gramo, repro, zosilňovač) tak aby som to cele mohol prepojit s tv a cd prehravacom. Doteraz som to neriešil nakolko vsetku hudbu počúvam cez sluchadla. Som tak trochu milovnik znacky SONY cize ak by sa toto cele dalo postavit z vyrobkov tejto značky bolo by to velke plus. Rozpočet na začiatok cca 500-600€
Vopred ďakujem za každú radu ak som na nieco zabudol rad doplním
Vďaka
T.

bivoj1970
Kontaktovat uživatele:
Vybavení

Re: Pomoc s vyberom gramofonu

Příspěvek od bivoj1970 »

No za uvedenou částku to bude trochu problém, asi bych to řešil nákupem z druhé ruky a rozhodně bych v téhle cenové kategorii vynechal značku Sony. Zesilovač nebo stereoreceiver by se dal pořídit Pioneer nebo Cambridge audio, už mají phono vstup, zvukově jsou celkem fajn a dají se koupit do 200 eur na aukru. Repro záleží na Vašich zvukových preferencích, za 200 eur bych rozhodně vypustil sloupy a kouknul bych se po slušných regálech. Tady bych asi osobně doporučil Q Acoustics 2020, za ty peníze super volba. A s gramofonem Vám musí poradit někdo zkušenější, já mám Pioneer PL12D který jsem koupil na Ebay za 80 liber. Hodně štěstí v dalším hledání

Tom13