Jak poznám první press?
Re: Jak poznám první press?
Tahle diskuze je na urovni chlapecku na zakladni skole, co se hadaji o tom, kdo ma lepsiho pokemona. Hudba je svoboda a nejake kazani, co je ta spravna interpretace, je uplne zcestne. Kazdy at si posloucha co chce a jak chce, a pokud dame stranou technickou stranku veci, je to ciste subjektivni a o vkusu kazdeho z nas.
DSOTM: Antonyho mam v ignore listu - vrele doporucuji. Obycejny grafoman a narcis, vsude kam prijde jen urazi a se*e se do lidi s jinym nazorem, a velmi rad zamenuje svoje nazory za fakta. Jakakoliv diskuze s nim je ztrata casu. Jak by rekl klasik: "Falesny a prazdny Antony".
DSOTM: Antonyho mam v ignore listu - vrele doporucuji. Obycejny grafoman a narcis, vsude kam prijde jen urazi a se*e se do lidi s jinym nazorem, a velmi rad zamenuje svoje nazory za fakta. Jakakoliv diskuze s nim je ztrata casu. Jak by rekl klasik: "Falesny a prazdny Antony".
Re: Jak poznám první press?
Jojo, doporučuji ignore. Všichni, kdo jsou diskvalifikováni ze slušné a korektní diskuze si mne tam dali, neboť nesnesou někoho, kdo je mentálně převyšuje.
Yiakubou je jen další z těch, co si zaměňují pojmy svoboda a blábolení nesmyslů.
Yiakubou je jen další z těch, co si zaměňují pojmy svoboda a blábolení nesmyslů.
Re: Jak poznám první press?
" ..... neboť nesnesou někoho, kdo je mentálně převyšuje".
Ámen.
Ámen.
Re: Jak poznám první press?
Vrelo odporucam, priemerna kvalita diskusie sa zrazu prudko zvysi.
Re: Jak poznám první press?
Pánové, chce to více tolerance.
Antony, už jsme to tady řešili i spolu několikrát a já Ti držím palce ať brzo pochopíš, že Tvůj dogmatický názor není jen ten jediný správný a dopřeješ i ostatním právo volby co jim se líbí a vyhovuje. Nelze nic brát tak vážně a kategoricky, např. Tvůj příměr s tím Louvrem, skutečnost jistě ví ( sice už v jiné dimenzi ) jen pan mistr Leonardo a ostatní se jen domnívají. Tak kategoricky tvrdit, co je originál asi nelze. Nějaké čtení:
https://www.stoplusjednicka.cz/tajemna- ... eho-obrazu
https://www.focuson.cz/falzum-mony-lisy ... nu-dolaru/
Co říkáš na počin památkářů z Plzně, kteří před cca 5 lety nechali dostavět, údajně dle výkresů Santiniho, ještě jedno křídlo kláštěra v Mariánské Týnici na Plzeňsku a bohužel Santiny už u toho nebyl. Myslíš, že to ti současní dělníci s cizokrajnými podavači udělali správně a je to ještě originál, nebo stav na žalobu památkářů.
Bohužel musím konstatovat, že Aqualung a obecně remixy S. Wilsona, vidím podobně jako Karel1 - bohužel. Mně Wilson obecně nevadí a naprostou většinu jeho remixů, které vlastním, se mi jeví jako lepší zvukový žážitek, než letitý originál, kde se podepisuje nejen doba vzniku se kterou operuješ, ale i stav tehdejší techniky a nahrávacích možností. Nemám rád když je to celé překopáno, ale pokud decentně srovná kmitočtovou křivku a celé to pak vyzní s lepšími konturami a vyvážeností sterea , tak je to super. Bomba od něho je Chicago II a to jak SACD, tak i LP.
No a diskutovaný Aqualung, vlastním LP GB - první vydání 1971 a CD NSR 1983. Později jsem roce 2016 koupil BOX Jethro Tull – Aqualung (40th Anniversary Adapted Edition), s několika nahrávkami, kde je ten originál i Wilsonův remix a několik MCH. Někdy si pustím původní LP, či CD, ale skutečný hudební zážitek je Original 1974 Quad Mix As 4.1 Presented In DTS 96/24 And AC3 Dolby Digital Surround. Tam skutečně ta šilhající Maruška ty oči srovnává.
Jen na okraj: tato deska je údajně nahraná v Quad ( tehdy se blblo s kvadrofonií ) a Ty hrneš původní desku stereo, tak je to ještě originál - dle Tvých parametrů?
Je vidět, že se to nedá brát tak vážně a ať každý poslouchá dle jeho nároků na muzikálnost. No, kdybychom tenhle spor řešili v klasické hudbě, jak by to dopadlo, co je vlastně ten originál, která interpretace. Moji Hifi kámoši, co dělaj klasiku jako já, tak řeší ty interpretace, někdo požaduje Cleveland Orchestra, někdo The London Symphony Orchestra a já Českou filharmonii. Co je teda správně.
Poslouchejte všichni, co komu se líbí, dogmata sem nepatří a hlavně: hudba je skvělý relax. Ať to hraje všem.
Antony, už jsme to tady řešili i spolu několikrát a já Ti držím palce ať brzo pochopíš, že Tvůj dogmatický názor není jen ten jediný správný a dopřeješ i ostatním právo volby co jim se líbí a vyhovuje. Nelze nic brát tak vážně a kategoricky, např. Tvůj příměr s tím Louvrem, skutečnost jistě ví ( sice už v jiné dimenzi ) jen pan mistr Leonardo a ostatní se jen domnívají. Tak kategoricky tvrdit, co je originál asi nelze. Nějaké čtení:
https://www.stoplusjednicka.cz/tajemna- ... eho-obrazu
https://www.focuson.cz/falzum-mony-lisy ... nu-dolaru/
Co říkáš na počin památkářů z Plzně, kteří před cca 5 lety nechali dostavět, údajně dle výkresů Santiniho, ještě jedno křídlo kláštěra v Mariánské Týnici na Plzeňsku a bohužel Santiny už u toho nebyl. Myslíš, že to ti současní dělníci s cizokrajnými podavači udělali správně a je to ještě originál, nebo stav na žalobu památkářů.
Bohužel musím konstatovat, že Aqualung a obecně remixy S. Wilsona, vidím podobně jako Karel1 - bohužel. Mně Wilson obecně nevadí a naprostou většinu jeho remixů, které vlastním, se mi jeví jako lepší zvukový žážitek, než letitý originál, kde se podepisuje nejen doba vzniku se kterou operuješ, ale i stav tehdejší techniky a nahrávacích možností. Nemám rád když je to celé překopáno, ale pokud decentně srovná kmitočtovou křivku a celé to pak vyzní s lepšími konturami a vyvážeností sterea , tak je to super. Bomba od něho je Chicago II a to jak SACD, tak i LP.
No a diskutovaný Aqualung, vlastním LP GB - první vydání 1971 a CD NSR 1983. Později jsem roce 2016 koupil BOX Jethro Tull – Aqualung (40th Anniversary Adapted Edition), s několika nahrávkami, kde je ten originál i Wilsonův remix a několik MCH. Někdy si pustím původní LP, či CD, ale skutečný hudební zážitek je Original 1974 Quad Mix As 4.1 Presented In DTS 96/24 And AC3 Dolby Digital Surround. Tam skutečně ta šilhající Maruška ty oči srovnává.
Jen na okraj: tato deska je údajně nahraná v Quad ( tehdy se blblo s kvadrofonií ) a Ty hrneš původní desku stereo, tak je to ještě originál - dle Tvých parametrů?
Je vidět, že se to nedá brát tak vážně a ať každý poslouchá dle jeho nároků na muzikálnost. No, kdybychom tenhle spor řešili v klasické hudbě, jak by to dopadlo, co je vlastně ten originál, která interpretace. Moji Hifi kámoši, co dělaj klasiku jako já, tak řeší ty interpretace, někdo požaduje Cleveland Orchestra, někdo The London Symphony Orchestra a já Českou filharmonii. Co je teda správně.
Poslouchejte všichni, co komu se líbí, dogmata sem nepatří a hlavně: hudba je skvělý relax. Ať to hraje všem.
Re: Jak poznám první press?
DSOTM & spol.
Fakt doporučuji ignore, fakt, je tam dobrá společnost, taková oduševnělá..
Budete žít v bláhové představě, že jste kingové a nikdo vaši neznalost ani neschopnost nevidí. Fidji je toho zářným příkladem, tolikrát jsem jej usvědčil ze lhaní a pomluv, až začal raději strkat hlavu do písku. Pro něj se kvalita diskuze rovná - můžu si nerušeně vymýšlet co chci a jak chci.
Fakt doporučuji ignore, fakt, je tam dobrá společnost, taková oduševnělá..
Budete žít v bláhové představě, že jste kingové a nikdo vaši neznalost ani neschopnost nevidí. Fidji je toho zářným příkladem, tolikrát jsem jej usvědčil ze lhaní a pomluv, až začal raději strkat hlavu do písku. Pro něj se kvalita diskuze rovná - můžu si nerušeně vymýšlet co chci a jak chci.
Re: Jak poznám první press?
Oldear
Pleteš si pojmy. Můj názor není dogmatický, nýbrž řádně odůvodněný. A to je dost velký rozdíl. Navíc není jediný správný, to sis taky vymyslel, aby se mohl vymezovat. Dávat nálepku dogmatičnosti je strašně laciné, máš na víc. Držím ti taky palce, ať to pochopíš co nejdřív.
Právo volby dopřávám každému, zde to několikrát vysloveně vyjadřuji. Pokud máš potřebu mne obviňovat z opaku, pustě si vymýšlíš. Tento tvůj dogmatický názor (neboť nezdůvodněný) není správný.
Co je originál lze snadno a poměrně přesně definovat v obecné rovině. Je to vlastně technická problematika. Spekulace a konspirační teorie týkající se jednotlivých děl na tom nic nemění.
Co se týče architektury (což je mimochodem blízko mé profesi), nejedná se o umění, ale o užité řemeslo. Tam platí poměrně zásadně odlišná pravidla. Každá stavba prodělala v průběhu staletí mnoho úprav a vracení do původního stavu je často nežádoucí a nemožné. Jako srovnávací příklad tohle neobstojí.
Pokud sis toho nevšimnoul, Wilson nesrovnal decentně kmitočtovou křivku, nýbrž to celé totálně překopal. Nejspíš to nemáš pozorně naposlouchané, tím spíš mne překvapuje, že se k tomu vyjadřuješ. Stejně tak píšu nejenom o době vzniku, ale právě i o stavu tehdejší techniky a nahrávacích možností, takže opět se ukazuje, že ani nevíš, co jsem k problematice napsal, hlavně že se vymezuješ.
Zdůrazňuji, že se ani půl slovem nedotýkám tvé svobodné volby poslechu. Jen konstatuji, že posloucháš novodobou překopanou náhražku, což je jednoznačně a prokazatelně pravda.
Na okraj - mnoho nahrávek bylo provedeno paralelně ve stereo i mono mixu. Čistě technická záležitost, nevidím v tom problém. Jsou to dva různé originály, jeden je stereo, druhý mono. A třetí třeba quadro, pokud byl tehdy ve studiu pořízen. Dodatečná výroba multikanálu v současné době je samozřejmě deformace.
U skladeb klasické hudby vždy vzniká nový interpretační originál. Vždy je uvedeno kdo, kdy, kde a jak skladbu nahrál. To se mimochodem děje i v jiných stylech, ale nikdo to nefalšuje a nevydává za původní originál. Vždy je to přiznáno např. výrazně odlišným obalem. I v tomhle Wilson podvádí, protože jeho zmrveniny vycházejí s původním obalem.
Pleteš si pojmy. Můj názor není dogmatický, nýbrž řádně odůvodněný. A to je dost velký rozdíl. Navíc není jediný správný, to sis taky vymyslel, aby se mohl vymezovat. Dávat nálepku dogmatičnosti je strašně laciné, máš na víc. Držím ti taky palce, ať to pochopíš co nejdřív.
Právo volby dopřávám každému, zde to několikrát vysloveně vyjadřuji. Pokud máš potřebu mne obviňovat z opaku, pustě si vymýšlíš. Tento tvůj dogmatický názor (neboť nezdůvodněný) není správný.
Co je originál lze snadno a poměrně přesně definovat v obecné rovině. Je to vlastně technická problematika. Spekulace a konspirační teorie týkající se jednotlivých děl na tom nic nemění.
Co se týče architektury (což je mimochodem blízko mé profesi), nejedná se o umění, ale o užité řemeslo. Tam platí poměrně zásadně odlišná pravidla. Každá stavba prodělala v průběhu staletí mnoho úprav a vracení do původního stavu je často nežádoucí a nemožné. Jako srovnávací příklad tohle neobstojí.
Pokud sis toho nevšimnoul, Wilson nesrovnal decentně kmitočtovou křivku, nýbrž to celé totálně překopal. Nejspíš to nemáš pozorně naposlouchané, tím spíš mne překvapuje, že se k tomu vyjadřuješ. Stejně tak píšu nejenom o době vzniku, ale právě i o stavu tehdejší techniky a nahrávacích možností, takže opět se ukazuje, že ani nevíš, co jsem k problematice napsal, hlavně že se vymezuješ.
Zdůrazňuji, že se ani půl slovem nedotýkám tvé svobodné volby poslechu. Jen konstatuji, že posloucháš novodobou překopanou náhražku, což je jednoznačně a prokazatelně pravda.
Na okraj - mnoho nahrávek bylo provedeno paralelně ve stereo i mono mixu. Čistě technická záležitost, nevidím v tom problém. Jsou to dva různé originály, jeden je stereo, druhý mono. A třetí třeba quadro, pokud byl tehdy ve studiu pořízen. Dodatečná výroba multikanálu v současné době je samozřejmě deformace.
U skladeb klasické hudby vždy vzniká nový interpretační originál. Vždy je uvedeno kdo, kdy, kde a jak skladbu nahrál. To se mimochodem děje i v jiných stylech, ale nikdo to nefalšuje a nevydává za původní originál. Vždy je to přiznáno např. výrazně odlišným obalem. I v tomhle Wilson podvádí, protože jeho zmrveniny vycházejí s původním obalem.
Re: Jak poznám první press?
Antony,
už fakt neee, to nikam nevede. Původní obal ano, ale s jasným sdělením, že je to remix S. Wilsona. Pro chápající, je tato informace dostačující. Protože, jak píšeš, že to nechápu, ale mně stačí to co slyším, tak jsem tak nějak dostal chuť si objednat několik dalších remixů S. Wilsona.
Ať nám to hraje.
už fakt neee, to nikam nevede. Původní obal ano, ale s jasným sdělením, že je to remix S. Wilsona. Pro chápající, je tato informace dostačující. Protože, jak píšeš, že to nechápu, ale mně stačí to co slyším, tak jsem tak nějak dostal chuť si objednat několik dalších remixů S. Wilsona.
Ať nám to hraje.
Re: Jak poznám první press?
Fakt ne, nikam to nevede. Usvědčil jsem tě z tolika omylů, ale ty se zjevně nehodláš začít chovat korektně.
Na některých LP je na totožném obalu jen dole doplňující nápis. Ale na některých není ani tohle, je to jen malým písmem zezadu.
Poznámka s tím, co nechápeš se týkala úplně jiné skutečnosti. Takže problémy s porozuměním psanému textu, OK.
Ať ti to hraje, i když neslyšíš věci, které tam jsou totálně překopané. Vlastně, ta neschopnost slyšet je předpokladem užít si Wilsonovo mrvení, to by celkem odpovídalo..
Na některých LP je na totožném obalu jen dole doplňující nápis. Ale na některých není ani tohle, je to jen malým písmem zezadu.
Poznámka s tím, co nechápeš se týkala úplně jiné skutečnosti. Takže problémy s porozuměním psanému textu, OK.
Ať ti to hraje, i když neslyšíš věci, které tam jsou totálně překopané. Vlastně, ta neschopnost slyšet je předpokladem užít si Wilsonovo mrvení, to by celkem odpovídalo..
Re: Jak poznám první press?
Jelikož jsem schopen každé své tvrzení doložit a nevymýšlím si kraviny jako většina mých oponentů, zde je Wilsonem zmrvené LP JETHRO TULL, které má stejný obal jako původní originál, bez jakéhokoli upozornění na titulní straně. Podvod na posluchače.
https://www.discogs.com/release/9834706 ... l-Stand-Up
https://www.discogs.com/release/9834706 ... l-Stand-Up
-
- Příspěvky: 920
- Registrován: 28 čer 2019 14:38
- Kontaktovat uživatele:
- Vybavení
Re: Jak poznám první press?
Oldear:
-
- Příspěvky: 920
- Registrován: 28 čer 2019 14:38
- Kontaktovat uživatele:
- Vybavení
Re: Jak poznám první press?
Antony:
"Wilsonovy zmrveniny ... směšování neznalosti s neschopností ... dané oblasti máš jen velmi nízké znalosti, a schopnost korektní diskuze se ti také vyhnula ... ale tebe v tomhle trumfne každý poučený puberťák ... Wilson dlouhodobě naprosto neposlouchatelný kňoural ... pochopení více slov než v holé větě dělá problémy ..."
A pak to neustálé "Usvědčil jsem tě ..."
To vše jen nad diskuzí o tom, komu se líbí / nelíbí Wilsonovi remixy.
Antony, to opravdu není standardní způsob komunikace.
A to "... nesnesou někoho, kdo je mentálně převyšuje ", to je konečná.
"Wilsonovy zmrveniny ... směšování neznalosti s neschopností ... dané oblasti máš jen velmi nízké znalosti, a schopnost korektní diskuze se ti také vyhnula ... ale tebe v tomhle trumfne každý poučený puberťák ... Wilson dlouhodobě naprosto neposlouchatelný kňoural ... pochopení více slov než v holé větě dělá problémy ..."
A pak to neustálé "Usvědčil jsem tě ..."
To vše jen nad diskuzí o tom, komu se líbí / nelíbí Wilsonovi remixy.
Antony, to opravdu není standardní způsob komunikace.
A to "... nesnesou někoho, kdo je mentálně převyšuje ", to je konečná.
Re: Jak poznám první press?
DSOTM
Copak, nelíbí se ti nazývání věcí pravými jmény?
Ano, není normální, že se v diskuzích ty a tobě podobní takhle chováte.
Ale nezoufej, každý den máš možnost zapracovat na kultuře vlastního projevu. Pro začátek by stačilo přestat používat komunikační fauly. Sice se tím sníží objem toho co napíšeš asi tak na třetinu, ale i to je vlastně dobře..
Pokud hledáš příčinu, klidně ti ji odhalím. Problém tkví v jedincích, kteří nesnesou, že jejich miláček Wilson se také někomu nelíbí. A hned začínají napadat a a bezhlavě útočit. Takže pokud si chceš stěžovat, že se tady někomu nedovolí mít vlastní názor na umělecké dílo, u mne pláčeš na špatném hrobě.
Copak, nelíbí se ti nazývání věcí pravými jmény?
Ano, není normální, že se v diskuzích ty a tobě podobní takhle chováte.
Ale nezoufej, každý den máš možnost zapracovat na kultuře vlastního projevu. Pro začátek by stačilo přestat používat komunikační fauly. Sice se tím sníží objem toho co napíšeš asi tak na třetinu, ale i to je vlastně dobře..
Pokud hledáš příčinu, klidně ti ji odhalím. Problém tkví v jedincích, kteří nesnesou, že jejich miláček Wilson se také někomu nelíbí. A hned začínají napadat a a bezhlavě útočit. Takže pokud si chceš stěžovat, že se tady někomu nedovolí mít vlastní názor na umělecké dílo, u mne pláčeš na špatném hrobě.
Re: Jak poznám první press?
Nemá to cenu, Antony je diagnóza, s tím nikdo nic neuděláDark side of the moon píše: ↑13 zář 2024 14:59Antony:
"Wilsonovy zmrveniny ... směšování neznalosti s neschopností ... dané oblasti máš jen velmi nízké znalosti, a schopnost korektní diskuze se ti také vyhnula ... ale tebe v tomhle trumfne každý poučený puberťák ... Wilson dlouhodobě naprosto neposlouchatelný kňoural ... pochopení více slov než v holé větě dělá problémy ..."
A pak to neustálé "Usvědčil jsem tě ..."
To vše jen nad diskuzí o tom, komu se líbí / nelíbí Wilsonovi remixy.
Antony, to opravdu není standardní způsob komunikace.
A to "... nesnesou někoho, kdo je mentálně převyšuje ", to je konečná.
Re: Jak poznám první press?
Na tohle posloužím dvěma citáty:
„Duchaplné řeči nebo nápady patří před duchaplnou společnost, v obyčejné jsou nenáviděny. Abychom se v obyčejné líbili, musíme být povrchní a omezení. V takové společnosti se musíme tedy s těžkým sebezapřením vzdát tří čtvrtin svého já, abychom se podobali ostatním.“ — Arthur Schopenhauer
„Stádo nejvíce nenávidí ty, kteří mají jiný názor; nejde ani tak o názor samotný, ale o odvahu myslet samostatně, což stádo neumí.“ — Arthur Schopenhauer
„Duchaplné řeči nebo nápady patří před duchaplnou společnost, v obyčejné jsou nenáviděny. Abychom se v obyčejné líbili, musíme být povrchní a omezení. V takové společnosti se musíme tedy s těžkým sebezapřením vzdát tří čtvrtin svého já, abychom se podobali ostatním.“ — Arthur Schopenhauer
„Stádo nejvíce nenávidí ty, kteří mají jiný názor; nejde ani tak o názor samotný, ale o odvahu myslet samostatně, což stádo neumí.“ — Arthur Schopenhauer
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů