Vzhledem k tomu, že teď experimentuju s cerabally pod různé komponenty a překvapilo mě, že mají vliv třeba pod DACem, jsem si začal číst o mikrofoničnosti, kromě odkazu výš třeba tohle:
https://en.wikipedia.org/wiki/Microphonics
Nemám k tomu technické vzdělání, ale může někdo technicky zdatný vysvětlit či odkázat na nějaké laikům pochopitelné články o mikrofoničnosti či další jevech, které mohou antivibrační opatření řešit? Ještě před týdnem bych nevěřil tomu, že cerabally fungují jinde než pod repro, kde je mám již roky. Proč pod DACem a dalšími přístroji? Mikrofoničnost či něco jiného/dalšího? Pomíjím takové věci, jako zvětšení vzdálenosti (tj. omezení vzájemného rušení) mezi komponentami, to opravdu není ten případ, komponenty mám vedle sebe a nikoli nad sebou. Tvrdím si říct, že se nejedná ani o psychoakustiku, zvuk je prostě o něco čistší. Mohu připustit snad jen změnu polohy vůči okolnímu rušení, ale ten centimentr oproti původním nožičkám snad není podstatný a bylo by divné, kdyby se změna projevila u všech posunutých přístrojů o cm-dva vzhůru - nebo že by okolní rušení přístrojů umístěných v různé výšce, na různých místech potlačil vertikální zdvih různých přístrojů o cm-dva? To by byla asi dost zajímavá náhoda, ale 100% vyloučit to neumím. Předem prosím agresivní popírače, ať si nekonstruktivní příspěvky nechají pro své nadřazené ego a definitivně uzavřené technické univerzum. O tom, že jsem hluchý, technicky nevzdělaný, psychoakustibilní d...l mě opravdu nemusíte přesvědčovat, to vím už dávno
Slušné technické protiargumenty samozřejmě vítám.