Digitální distribuce a hudební průmysl
Re: Digitální distribuce a hudební průmysl
Jsem stejného názoru, co do obsahu tak do kvality ke klasickému CD. Hraji na Teac UD 301.
Re: Digitální distribuce a hudební průmysl
Pitrsi, nepodsunuj mi svoje pokřivené vnímání světa.
Ze zásadních interpretů jich na Tidalu není pár desítek. Že tam není nějaký italský samodoma synthie-echoes-man, to trápí asi tak plus minus 0,0000001 % fanoušků Pink Floyd. A rozdíly ve zvuku CD/SACD vs Tidal/MQA zmizí když se zhasne:-)
Ze zásadních interpretů jich na Tidalu není pár desítek. Že tam není nějaký italský samodoma synthie-echoes-man, to trápí asi tak plus minus 0,0000001 % fanoušků Pink Floyd. A rozdíly ve zvuku CD/SACD vs Tidal/MQA zmizí když se zhasne:-)
Re: Digitální distribuce a hudební průmysl
@PitrsPraha: Tak teď už víš, v čem je problém. Zapomněl se místního génia zeptat, co máš poslouchat
Re: Digitální distribuce a hudební průmysl
Jinak otázka: Myslí se tu fyzickým médiem i pevný disk v počítači / paměťová karta v telefonu apod.?
- PítrsPraha
- Příspěvky: 3959
- Registrován: 05 pro 2013 10:13
- Kontaktovat uživatele:
- Vybavení
Re: Digitální distribuce a hudební průmysl
FS:
Postrádám ale odkaz na komisi, která určuje, který interpret je zásadní a které hudební styly jsou ty správné.... . Vstupní branou by byla otázka "Posloucháš flojdy?" .
Merhaute, nepsal jsem tobě, psal jsem o své zkušenosti s Tidalem, objektivní fakta viděno mou optikou. Těžko tudíž můžu tobě něco podsouvat. Těch tvými slovy "pokřivených vidění světa" je tolik, kolik je lidí, ačkoliv tě to evidentně silně popouzí, že relevantních názorů je víc než jen tvůj. Pokud chceš, aby tvá slova měla alespoň minimální váhu, argumentuj prosím věcně: třeba návodem, jak v Tidalu vyhledávat jednotlivá vydání konkrétního alba či díla podle dirigentů+labelů nebo jak bez připojení k internetu pustit libovolné album (když podle tebe funguje offline)....
Ber můj text jako čistě řečnický - za své vystupování sbíráš po fórech bany a naskočit na tvůj styl diskuse by znamenalo, že jako vůl budu vystupovat i já, což z úcty a respektu k ostatním členům fóra nechci.
Tidal prostě má, stejně jako všechny věci na našem světě (krome merhauta, samozřejmě), své plusy a mínusy a je fajn, že si je tu můžeme otevřeně sdílet, přestože z toho mohou někteří prodejci vyletět z kůže.... Byznys frst .
Postrádám ale odkaz na komisi, která určuje, který interpret je zásadní a které hudební styly jsou ty správné.... . Vstupní branou by byla otázka "Posloucháš flojdy?" .
Merhaute, nepsal jsem tobě, psal jsem o své zkušenosti s Tidalem, objektivní fakta viděno mou optikou. Těžko tudíž můžu tobě něco podsouvat. Těch tvými slovy "pokřivených vidění světa" je tolik, kolik je lidí, ačkoliv tě to evidentně silně popouzí, že relevantních názorů je víc než jen tvůj. Pokud chceš, aby tvá slova měla alespoň minimální váhu, argumentuj prosím věcně: třeba návodem, jak v Tidalu vyhledávat jednotlivá vydání konkrétního alba či díla podle dirigentů+labelů nebo jak bez připojení k internetu pustit libovolné album (když podle tebe funguje offline)....
Ber můj text jako čistě řečnický - za své vystupování sbíráš po fórech bany a naskočit na tvůj styl diskuse by znamenalo, že jako vůl budu vystupovat i já, což z úcty a respektu k ostatním členům fóra nechci.
Tidal prostě má, stejně jako všechny věci na našem světě (krome merhauta, samozřejmě), své plusy a mínusy a je fajn, že si je tu můžeme otevřeně sdílet, přestože z toho mohou někteří prodejci vyletět z kůže.... Byznys frst .
- PítrsPraha
- Příspěvky: 3959
- Registrován: 05 pro 2013 10:13
- Kontaktovat uživatele:
- Vybavení
Re: Digitální distribuce a hudební průmysl
hřebík:
Já měl na mysli (SA)CD.
Já měl na mysli (SA)CD.
Re: Digitální distribuce a hudební průmysl
"No tak je jasné, že merhaut jakožto člověk zainteresovaný na prodejích HW s podporou Tidalu, se bude marně snažit vyvolat dojem, že Tidal je bezchybný." Jo, to nebylo o mně, Pitrsi, tak to mnohé vysvětluje:-)
P.S. Hele, a co je to ten řečnický text?
P.S. Hele, a co je to ten řečnický text?
Re: Digitální distribuce a hudební průmysl
Raděj vlastním (ne všechno) fyzicky. Problém s NETem je možný. Kvalita? Jak kdy jak co.
TIDAL .
Nebetyčně mi rozšíril obzory. Poslechl jsem si za co bych groš nedal pokud neznám. I u mých milovaných někdy něco chybí, ale neberu to jako stěžejní problém. Víc mi toho Tidal dal - rozhled a spoustu krásné mjůzik, o které bych nikdy nevěděl a za peníze nezkusil.
Navíc finanční stránka -usměvné. Navíc nás to má v rodině víc a když se to rozpočítá, tak je to za babku.
Škoda, že to nebylo v mládí, nebo že nejsem mladší?
TIDAL .
Nebetyčně mi rozšíril obzory. Poslechl jsem si za co bych groš nedal pokud neznám. I u mých milovaných někdy něco chybí, ale neberu to jako stěžejní problém. Víc mi toho Tidal dal - rozhled a spoustu krásné mjůzik, o které bych nikdy nevěděl a za peníze nezkusil.
Navíc finanční stránka -usměvné. Navíc nás to má v rodině víc a když se to rozpočítá, tak je to za babku.
Škoda, že to nebylo v mládí, nebo že nejsem mladší?
Re: Digitální distribuce a hudební průmysl
Moje pokřivené vidění je takové, že jestli je technicky záznam v MP3 320kbps, CD, SACD, PCM 24/192, Tidal MQA nebo v čemkoliv jiném, je rozdíl nevýznamný. Rozdíl jen o trochu významější je rozdíl mezi DACy, které vlastním, v hodnotě od 800,- do 54.900,- Kč. Ale to, jak zvukaři a zvukoví inženýři dokázali nahrávku nasnímat, namixovat a namasterovat do digitálu nebo na originální analogový pás, to je ten úplně nejvýznaměší rozdíl zvuku, který to pak na konci vydává. Dokonce si dovolím říct, že leckdy důležitější než bedny, protože zvukařsky výborná nahrávka mě neštve ani na ptačích budkách, kdežto zvukařsky špatná nahrávka se i na nejlepších plnorozsahových bednách leda tak zjeví v celé své bídné nahotě.
Technicky je SACD ve standardní formě DSD64 / 1bit / 2,8Mhz jako audiofilský pokrok opravdu k popukání. Na 20kHz prudce zaříznutý filtrem, protože výš nabízí jen vysokofrekvenční bordel pocházející ze samotné technické podstaty DSD záznamu. Jediné, proč má cenu po SACD vydáních jít, je jen to, že si u nich vydavatelství pohlídají to opravdu důležité, tedy opět zvukařinu.
Nebýt toho, že muziku sbírám a přehledně si třídím už asi 18 let a sbírku na 10TB disku považuju úsilím, které jsem tomu věnoval, málem za své třetí dítě, asi bych šel dneska, začínat načisto, cestou Tidalu taky.
Technicky je SACD ve standardní formě DSD64 / 1bit / 2,8Mhz jako audiofilský pokrok opravdu k popukání. Na 20kHz prudce zaříznutý filtrem, protože výš nabízí jen vysokofrekvenční bordel pocházející ze samotné technické podstaty DSD záznamu. Jediné, proč má cenu po SACD vydáních jít, je jen to, že si u nich vydavatelství pohlídají to opravdu důležité, tedy opět zvukařinu.
Nebýt toho, že muziku sbírám a přehledně si třídím už asi 18 let a sbírku na 10TB disku považuju úsilím, které jsem tomu věnoval, málem za své třetí dítě, asi bych šel dneska, začínat načisto, cestou Tidalu taky.
Re: Digitální distribuce a hudební průmysl
Sbírám a třídím 50 let, mám tisíce CD, stovky LP, 20 TB – a Tidal:-)
Re: Digitální distribuce a hudební průmysl
Pitrs, to je zaujimava tema, pred par rokmi som stravil niekolko tyzdnov krvopotnym porovnavanim Tidal/FLAC ripy/CD/FLAC downloady [otazka bola, ci investovat do noveho CD prehravaca/transportu, mal som doma zapozicany audio research cd prehravac],PítrsPraha píše: ↑26 lis 2018 09:48Pro "náročnější" poslech ale při srovnání totožného titulu soustředěným poslechem zvukově stále vede CD, a to i na mém relativně normálním přehrávači kateorie 50 tis. Kč (byť je v rámci své kategorie vynikající). Na špičkových CD přehrávačích bude rozdíl ještě větší. Zvuk z Tidalu je plošší a má menší dynamiku. U MQA vs SACD je rozdíl ještě větší, ale tam to je dané v podstatě nemožností porovnat shodné tituly, vzhledem k manipulaci se zvukem v podání MQA.
Co sa tykalo FLAC z NAS a CD tam som nejaky rozdiel nepocul, okrem nejakej pocitovej inakosti, ktoru som nevedel opisat, cize toto pre mna spada do kategorie psychoakustika. a Tidal/FLAC som porovnaval tak, ze som si v v ramci Kazoo aplikace nahadzal do jedneho playlistu aj Tidal aj FLAC z NAS a tam bol tiez rozdiel len taky pocitovy, skor charakter zvuku, ako kvalita. a tie moje TOP veci mam tak ci tak kupene ako hi-res FLAC.
[p.s. moja dlhorocna mania je kupa lokalnych CD, ked cestujem po svete, cize mam za ten cas doma asi 400 CD, ktore som kupil, ked uz som nevlastnil CD prehravac, vacsina zabalena ]
Tam vela spravi kvalita toho streamera, ak porovnavas tvoj Denon z BlueSoundom, tak tam by som cakal, ze ten Denon bude hrat lepsie.
Ale mozno Denon a Lumin/Linn/Naim+Tidal by bolo zase o niecom inom.
Inac svata pravda, hladanie v Tidali je uplne utrpenie.
Re: Digitální distribuce a hudební průmysl
Nebudeme si tu poměřovat ohambí (Sbírám a třídím 50 let, mám tisíce CD, stovky LP . . .), toto téma je "Digitální distribuce a hudební průmysl" . . . a já chtěl pouze naznačit, že vydat se cestou JEN streamingu, je možná tak pro dnešní mládež, která v životě nedržela CD (LP) v ruce a hledají tu nejjednodušší (a nejlevnější) cestu k muzice, ale pro odrostlého hifíka to nemůže být přece dostačující (ten se při poslechu třeba mazlí s bookletem a pod.). Nic a nikoho jsem nekritizoval, nikomu nic nehaněl (na rozdíl od některých zdejších mudrců) a nikomu nic nevnucoval. Nechtěl jsem některé zdejší výroky radši komentovat (na to jsem byl slušně vychován), ale nedá mi to, tož na závěr jen malou poznámku k Merhautovi . . . napsat: "Že tam není nějaký italský samodoma synthie-echoes-man, to trápí asi tak plus minus 0,0000001 % fanoušků Pink Floyd" v souvislosti s mým zážitkem, může fakt jen de*bil. Sorry
HOWGH
HOWGH
Re: Digitální distribuce a hudební průmysl
Mne jde hlavne o poslech a prozitek ne o fetisismus . Pravdou je, ze kdyz das placku do prehravace, LP do gramce tak se eliminuje nutkani prepinat mezi albami .
Re: Digitální distribuce a hudební průmysl
Dokonce i mezi jednotlivymi tracky(u cd).
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů