High End Praha 2010
Re: High End Praha 2010
Osobne se me vystava libila, bylo vcera prekvapive hodne lidi. Potkal jsem se s radou lidi z fora (napr. Miky, Peer, Rowing, Svensound, Petr5, Zappa, Pytel a jini), popil Plzen, nakoupil cd...
Mam dost pozitivnich zazitku z designu i zvuku, i to, ze se tam objevily i jine firmy nez obvykle, zaujaly me tyto kousky:
Ancient Audio - pekna atmosfera, krasna sestava, teply zvuk, detial, moc hezke
Vivid + Solution - nejlepsi zvuk, nicmene vzhledove a rozmery nepouzitelne pro muj domov
Kaythu - povedene betonove bedynky, slysel jsem ty vetsi regale s bassreflexem, pekny zvuk, ale drahe
Klipsch + analogovy zvuk z kotoucaku
Cabasse La Sphere
O negativech se nechci prilis rozepisovat, bylo jiche take dost, snad jen, Tannoy - to bylo opravdu hodne spatne (znam je od Zappy, tak vim jak normalne hraji)
Urcite stoji tam jednou za rok zajet, podivat, poslechnout, popovidat
Muzete nahlednout na par fotografii z nedele
http://fotoalba.centrum.cz/alba/9951175/2153067
Mam dost pozitivnich zazitku z designu i zvuku, i to, ze se tam objevily i jine firmy nez obvykle, zaujaly me tyto kousky:
Ancient Audio - pekna atmosfera, krasna sestava, teply zvuk, detial, moc hezke
Vivid + Solution - nejlepsi zvuk, nicmene vzhledove a rozmery nepouzitelne pro muj domov
Kaythu - povedene betonove bedynky, slysel jsem ty vetsi regale s bassreflexem, pekny zvuk, ale drahe
Klipsch + analogovy zvuk z kotoucaku
Cabasse La Sphere
O negativech se nechci prilis rozepisovat, bylo jiche take dost, snad jen, Tannoy - to bylo opravdu hodne spatne (znam je od Zappy, tak vim jak normalne hraji)
Urcite stoji tam jednou za rok zajet, podivat, poslechnout, popovidat
Muzete nahlednout na par fotografii z nedele
http://fotoalba.centrum.cz/alba/9951175/2153067
Re: High End Praha 2010
Kaythu sú bedne s pasívnym radiatorom ?
http://fotoalba.centrum.cz/original.php ... 92&psize=1#
http://fotoalba.centrum.cz/original.php ... 92&psize=1#
Re: High End Praha 2010
Původně jsem nechtěl napsat nic jiného než něco o potěšení ze setkání a popovídání si se známými i neznámými lidmi, protože zvuk se vesměs hodnotit kladně nedal, bylo to převážně otřesné i na české podmínky. Až na jednu vyjímku a tou je Šroll. A jsem šokován hodnocením a nezájmem o tento výrobek. To už asi opravdu slyším jinak než většina ostatních, nebo tu jde o něco jiného. Já do zákulisí nevidím, tak mohu s klidným svědomím prohlásit, že zvuk kombinace Šroll a Quad byl parametrově o tolik tříd nad ostatními, že mi jich bylo až líto. Vše ostatní se po návštěvě a poslechu této sestavy jevilo uječené, upocené až trapné. Tohle byl HIGH END! Jak tak pročítám poznámky ostatních, tak asi z jiné planety a hlavně ne pro čechy.
Re: High End Praha 2010
Jedu po Hradecké dálnici a čtu příspěvky z výstavy. Musím rychle napsat svůj, než zas přijdou ty strašné panely, u toho se nedá skoro číst, natož psát. Takže velmi stručně.
Byl jsem letos nadšen. Většinou mě polovina velmi drahých a dle cenovky nutně hrajících věcí zklame. Letos se mi to stalo snad jenom u Wilson Benesch, což mě po docela dobrých výsledcích z minulých let překvapilo. I tam to ale asi bylo nahrávkou. Byl jsem dvakrát a snad tam furt točili jednu nahrávku. Chvilku chlapovi pustili něco jeho, prý aby nevyděsil příchozí špatnou nahrávkou. Každý to má nějak. V některých expozicích byl stereofonní obraz v první řadě roztržený. Letos mě nebralo nic od Holcnera, což obvykle bývá moje oblíbená zastávka. A opet to bylo o muzice, respektive na Lyngdorfu ani o tom ne. To co tam zrovna jelo... zaplaťpámbů za šukací jazz.
Jinak celkově velká spokojenost, většinou to alespoň hrálo tak, že to netrhalo uši. Doslova jsem nechápal ze sestavy Ancient audio v expozici Panského dvora. Radost mi udělala i cena, je tak totáně mimo moje možnosti, že to nemusím řešit. Ale takovýhle zvuk z regálových dvoupásem, to nevím, zda jsem kdy slyšel. Byl jsem si to dvakrát potvrdit a pokaždé skvělé. A to jsem ostatní části řetězce už slyšel jindy nebo přímo u Pavla ve studiu a nijak zvlášť mě to nenadchlo. Tehdy ale hrály s WLM. Teď to byl ale nářez, prostor, konkrétní basy, detaily. Tohle by mohla být moje konečná.
Hodně se mi taky líbilo u Gaie. Audiomat s EMM mi ukázaly, jak dokáží zahrát Triangle, když jsou dobré podmínky. Dost nahrávek jsem znal, byl jsem tam nejdéle a něco jsem si napsal do wish listu. Měl jsem u sebe půjčené kabely od Nordostu a co ukázaly u mě doma... Kdo ví, kolik měly na svědomí v takovémto podání zvuku.
KEF a KR audio hrálo velmi příjemně. Kdo hodnotil jinak, možná slyšel zapojený druhý zesilovač nebo to není jeho šálek kafe. Šroll jsem slyšel s Quady a bylo to myslím dobré. Zrovna tady se vyplatilo sedět více vzadu, ale přední řady musely být prázdné. Ideálně druhá řada uprostřed. Hodně zajímavě to hrálo basy, podání bylo spíše vzdušnější, ale když bylo potřeba, byly tam. Vůbec poprvé se mi líbily Focaly, bohužel jsem neslyšel zapojené Meridiany, což mě mrzí. Heil AMT taky zrovna nehrály, druhý smutek.
Pro mě letos jedna z nejlepších výstav, kterou jsem zatím v Corinthia Towers zažil.
Byl jsem letos nadšen. Většinou mě polovina velmi drahých a dle cenovky nutně hrajících věcí zklame. Letos se mi to stalo snad jenom u Wilson Benesch, což mě po docela dobrých výsledcích z minulých let překvapilo. I tam to ale asi bylo nahrávkou. Byl jsem dvakrát a snad tam furt točili jednu nahrávku. Chvilku chlapovi pustili něco jeho, prý aby nevyděsil příchozí špatnou nahrávkou. Každý to má nějak. V některých expozicích byl stereofonní obraz v první řadě roztržený. Letos mě nebralo nic od Holcnera, což obvykle bývá moje oblíbená zastávka. A opet to bylo o muzice, respektive na Lyngdorfu ani o tom ne. To co tam zrovna jelo... zaplaťpámbů za šukací jazz.
Jinak celkově velká spokojenost, většinou to alespoň hrálo tak, že to netrhalo uši. Doslova jsem nechápal ze sestavy Ancient audio v expozici Panského dvora. Radost mi udělala i cena, je tak totáně mimo moje možnosti, že to nemusím řešit. Ale takovýhle zvuk z regálových dvoupásem, to nevím, zda jsem kdy slyšel. Byl jsem si to dvakrát potvrdit a pokaždé skvělé. A to jsem ostatní části řetězce už slyšel jindy nebo přímo u Pavla ve studiu a nijak zvlášť mě to nenadchlo. Tehdy ale hrály s WLM. Teď to byl ale nářez, prostor, konkrétní basy, detaily. Tohle by mohla být moje konečná.
Hodně se mi taky líbilo u Gaie. Audiomat s EMM mi ukázaly, jak dokáží zahrát Triangle, když jsou dobré podmínky. Dost nahrávek jsem znal, byl jsem tam nejdéle a něco jsem si napsal do wish listu. Měl jsem u sebe půjčené kabely od Nordostu a co ukázaly u mě doma... Kdo ví, kolik měly na svědomí v takovémto podání zvuku.
KEF a KR audio hrálo velmi příjemně. Kdo hodnotil jinak, možná slyšel zapojený druhý zesilovač nebo to není jeho šálek kafe. Šroll jsem slyšel s Quady a bylo to myslím dobré. Zrovna tady se vyplatilo sedět více vzadu, ale přední řady musely být prázdné. Ideálně druhá řada uprostřed. Hodně zajímavě to hrálo basy, podání bylo spíše vzdušnější, ale když bylo potřeba, byly tam. Vůbec poprvé se mi líbily Focaly, bohužel jsem neslyšel zapojené Meridiany, což mě mrzí. Heil AMT taky zrovna nehrály, druhý smutek.
Pro mě letos jedna z nejlepších výstav, kterou jsem zatím v Corinthia Towers zažil.
Re: High End Praha 2010
Výstava na velice slušné úrovni : v sobotu -- sestkaní s úžastnými lidičkami, které znám i které jsem poznal, výborný oběd, bohužel jsem potom pospíchal na oslavu. V sobotu na mě moc lidí ,nedýchatelno a horko.
V neděli: méně lidí a možný poslech, pro mě osobně top zvuk u Pavla Dioka, a potom Canor + Uscher, také Kaythu,ale až na tu cenu. Nejlepší výstavka asi Vintage - cívkače, pro mě jako majitele TEACu X-2000, pastva pro oči, a zvuk .
V neděli: méně lidí a možný poslech, pro mě osobně top zvuk u Pavla Dioka, a potom Canor + Uscher, také Kaythu,ale až na tu cenu. Nejlepší výstavka asi Vintage - cívkače, pro mě jako majitele TEACu X-2000, pastva pro oči, a zvuk .
Re: High End Praha 2010
Jen dovětek k mému včerejšímu hodnocení.
Dnes Šroll na Quad,o mnoho procent lepší než včera na M.Log.
Znovu dnes Focal,opravdu nerozehrané,zvukově tvrdé.Ovšem až se rozehrají.......
Káva přímo od pana Straky z mašinky Nestlé mňam,mňam,i P.Diok vypil.
Včera neslyšené nerezové bedny KEF na KR...tak to nee.
Dnes Šroll na Quad,o mnoho procent lepší než včera na M.Log.
Znovu dnes Focal,opravdu nerozehrané,zvukově tvrdé.Ovšem až se rozehrají.......
Káva přímo od pana Straky z mašinky Nestlé mňam,mňam,i P.Diok vypil.
Včera neslyšené nerezové bedny KEF na KR...tak to nee.
Re: High End Praha 2010
Nechtěl jse nic psát, ale vzhledem k množství příspěvků ke Šrollovi musím. Vzhledem k velmi dobrým vztahům jak s Luďkem, tak Patrikem Bláhou jsem se včera ptal na důvody volby těch repro, jaké byly na výstavě. Luděk i Patrik říkali, že hlavním důvodem bylo předvést zesilovač na jiných repro, než Sound Garden, jelikož řada lidí prý měla zažitý dojem, že výsledek je dílem repro a nikoliv zesilovače, jinými slovy chtěli ukázat, že zesilovač umí hrát čistě a kvalitně i na jiných bednách, že jde o kvality zesilovače. Jak se to zdařilo, jsme slyšeli. Slyšeli jsme jednu "tradiční" konstrukci (malé 2-pásmo), a 2 netradiční, čisté elektrostaty a elektrostaty s "tradičním" spodkem. Luděk mi postupně pustil všechny 3 reprosoustavy.
1) Martin Logan - elektrostat + spodek dynamický repro. Má velmi specifický zvuk, to známe z řady jiných sestav i z domácího poslechu. Právě zde bych spíše tvrdil, že posloucháme hlavně repro, a ne zesilovač. Zesilovač dokumentoval hlavně to, že se umí vyrovnat s impedancí 0,7 ohm na 20kHz, oříšek Loganů. Já tyto repro nemusím.
2) Malé stojanové 2-pásmo s Etony, Bláha + Šroll. Hrálo pěkně a čistě (to jde jako plus pro zesilovač), v rámci možností repro této velikosti.
3) QUAD - elektrostat. Specifickým problémem tohoto repro je, že nad ak. tlakem cca 98 dB šla elst. fólie do zkratu. Proto měl Luděk za bednami umístěný osciloskop LeCroy a sledoval okamžitou výchylku napětí, které šlo na repro, a v případě potřeby ubíral hlasitost. Tudíž na to nešlo pouštět žádné hlasité basové "bumbum". Nechal jsem si na Quadech pustit SACD Alia Vox "Les Concerts Royaux", Francois Couperin, hraje Jordi Savall s orch. Tato francouzská hudba 18. století byla pro Quady to pravé, a kombinace Quad + Šroll se odměnila velmi přirozeným, čistým zvukem. Orchestr znám z reálných vystoupení.
1) Martin Logan - elektrostat + spodek dynamický repro. Má velmi specifický zvuk, to známe z řady jiných sestav i z domácího poslechu. Právě zde bych spíše tvrdil, že posloucháme hlavně repro, a ne zesilovač. Zesilovač dokumentoval hlavně to, že se umí vyrovnat s impedancí 0,7 ohm na 20kHz, oříšek Loganů. Já tyto repro nemusím.
2) Malé stojanové 2-pásmo s Etony, Bláha + Šroll. Hrálo pěkně a čistě (to jde jako plus pro zesilovač), v rámci možností repro této velikosti.
3) QUAD - elektrostat. Specifickým problémem tohoto repro je, že nad ak. tlakem cca 98 dB šla elst. fólie do zkratu. Proto měl Luděk za bednami umístěný osciloskop LeCroy a sledoval okamžitou výchylku napětí, které šlo na repro, a v případě potřeby ubíral hlasitost. Tudíž na to nešlo pouštět žádné hlasité basové "bumbum". Nechal jsem si na Quadech pustit SACD Alia Vox "Les Concerts Royaux", Francois Couperin, hraje Jordi Savall s orch. Tato francouzská hudba 18. století byla pro Quady to pravé, a kombinace Quad + Šroll se odměnila velmi přirozeným, čistým zvukem. Orchestr znám z reálných vystoupení.
Pavel Macura Audio
Re: High End Praha 2010
Specifickým problémem tohoto repro je, že nad ak. tlakem cca 98 dB šla elst. fólie do zkratu.
Prima bedny
Prima bedny
Re: High End Praha 2010
Zvukově jsou velmi zajímavé. Je to něco za něco, neexistuje dokonalé repro.
Pavel Macura Audio
Re: High End Praha 2010
Jak to tady pročítám, tak to vypadá, že jsem měl na některé věci asi smůlu a zrovna chytil buď špatnou nahrávku, nebo kombinaci
Na nahrávku to asi vypadá u Ancient Audio, byla puštěná nějaká klasika s houslema a prostě to nebylo ono.
No a na špatnou kombinaci to vypadá u Srollů, hrály Logany. A to jsem se tak těšil, že ho konečně v klidu uslyším. Když jsem tam byl, tak tam byly asi jen tři lidi.
Ale jak jsem psal v předchozím příspěvku, hodnotit zvuk za takových podmínek, ktré na vystavě panovaly se dost dobře nedá.
Stejně je to fajn akce a jsem rád, že tady takovou máme
Na nahrávku to asi vypadá u Ancient Audio, byla puštěná nějaká klasika s houslema a prostě to nebylo ono.
No a na špatnou kombinaci to vypadá u Srollů, hrály Logany. A to jsem se tak těšil, že ho konečně v klidu uslyším. Když jsem tam byl, tak tam byly asi jen tři lidi.
Ale jak jsem psal v předchozím příspěvku, hodnotit zvuk za takových podmínek, ktré na vystavě panovaly se dost dobře nedá.
Stejně je to fajn akce a jsem rád, že tady takovou máme
Re: High End Praha 2010
Nejlepší na tý výstavě byl včerejší zvěřinový oběd v hospůdce na smíchově, byli tam i fajn lidi , které jsem dosud nepotkal. Dosud jsem znal jen Pytla a Lachima.
Další fajn věcí bylo, že jsem si konečně mohl poslechnout Avalon indra - originál nikoliv klony. Po dlouhé době něco co se mi líbilo z tovární produkce. Hlavní plus je , že ty bedny hrají zvukově celistvě. Není to jako by tam chyběl měnič. Ale toto je zde O.T.
Zpět k výstavě. Jak jsem tak jenom probíhal kolem , nehrály špatně 3p - Beneshe. Na monoblocích electrocompaniet.
Dále zajímavé byly některé kentusy, piegy a ushery - jde samozřejmě o malé bedýnky, nic do Brna.
Další fajn věcí bylo, že jsem si konečně mohl poslechnout Avalon indra - originál nikoliv klony. Po dlouhé době něco co se mi líbilo z tovární produkce. Hlavní plus je , že ty bedny hrají zvukově celistvě. Není to jako by tam chyběl měnič. Ale toto je zde O.T.
Zpět k výstavě. Jak jsem tak jenom probíhal kolem , nehrály špatně 3p - Beneshe. Na monoblocích electrocompaniet.
Dále zajímavé byly některé kentusy, piegy a ushery - jde samozřejmě o malé bedýnky, nic do Brna.
Re: High End Praha 2010
Nechtěl jsem nic psát........ PMA
Ale napsals a výborně. Tak jsem to slyšel,neslyšel jsem Patricovic regálky.
Ale napsals a výborně. Tak jsem to slyšel,neslyšel jsem Patricovic regálky.
Re: High End Praha 2010
Kromě těch Tannoy snad ve všem souhlasím s boxerem!
Ancient Audio mě naprosto dostalo, kdyby to nebylo za 7000 EURO, tak si je vezu domů. Ten pán u nich byl taky vynikající. Letos mi většinou přišel dobrý i zvuk v rámci daných podmínek. Loni tam bylo víc průserů. Klipsch + master tape byl moc pěknej a Klipsch plus Čajkovskij z gramofonu jsem sice slyšel už loni, ale ty řachy stojej za to pokaždý.
Zklamání ze zapojení digitálů na bedny které nestály ani polovinu ceny zesilovačů. Největší radost jsem ale měl po návratu domů, když jsem si pustil Wotany a pořád mi přišly skvělé.
A málem bych zapomněl na báječný design Canorů. Sice jsem na nich viděl jen nápis NO DISC, ale vypadalo to skvěle.
Ancient Audio mě naprosto dostalo, kdyby to nebylo za 7000 EURO, tak si je vezu domů. Ten pán u nich byl taky vynikající. Letos mi většinou přišel dobrý i zvuk v rámci daných podmínek. Loni tam bylo víc průserů. Klipsch + master tape byl moc pěknej a Klipsch plus Čajkovskij z gramofonu jsem sice slyšel už loni, ale ty řachy stojej za to pokaždý.
Zklamání ze zapojení digitálů na bedny které nestály ani polovinu ceny zesilovačů. Největší radost jsem ale měl po návratu domů, když jsem si pustil Wotany a pořád mi přišly skvělé.
A málem bych zapomněl na báječný design Canorů. Sice jsem na nich viděl jen nápis NO DISC, ale vypadalo to skvěle.
Re: High End Praha 2010
Několik postřehů z letošní výstavy:
1) Po včerejšku si už dlouho nepustím Allana Taylora v jakékoliv podobě...
2) I přes špatné podmínky na těchto akcích všeobecně, se mi líbil zvuk v kombinaci Triangle + Audiomat + Nordost + ta malá krabička, co údajně ruší elektrosmog a ležela před bedniskama... Pro mé uši bylo zvukové pásmo vyrovnané, poslech blížící se reálnému zvuku. Přednáška byla zajímavá, ale dlouhá (poprvé jsem slyšel zvuk 13 Hz - z testovacího CD).
3) Na reprosoustavě tannoy se mi líbila uvolněnost, vyrovnanost. Hrála tam klasika a zvuk klarinetu vycházel velice reálně. jako jedny z mála beden, nebyly "uřvané".
4) Canor patřila k povedenějším sestavám. Charakter podání zvuku byl hodně podobný jako v Rožnově s Triangly. Černá barva se žlutým podsvícením odstřelila design opravdu vysoko
5) Klipsch Palladium P37F jsem řadil také k povedeným zvukům. Spojení s NAGAOKA přenoskou a LP Federmanna bylo kouzelné. Kotoučák krásný napohled, rychlopřevíjení spolu s těmi zvuky, které to dělalo, působivé, ale zvuk už tak super pro mne nebyl. Ale celkově studio Iryson se líbilo.
6) U Pavla Dioka opět samé zajímavé věci, jako vždy. Na poslech LEBEN + HD 800 by to chtělo mít více klidu. Bedny Hollography působivý zvuk, ale místy mi to přišlo, že zvuk zkresloval. (klarinet mi zněl jako taková ta píšťalka, co v ní byl kousek papíru, pauzáku"...Mělo to takové zabarvení...Třeba jsem neměl štěstí na nahrávky
7) Zklamání ze Srolla. Tyto bedny mu neslušely. Quady hrály nejlíp, logany mi neučarovaly, ty regály hrály asi své maximum, ale nedokázaly dát dřevěným nástrojům "tělo". Prostě spodky chyběly a nemělo to tu správnou šťávu.
8) Totální zklamání z Focalů. Byl jsem tam 2x, pořád hrály stejnou nahrávku ze syntetizátorů, spíš jako na disco.... Takto prezentovat bedny z top highendu mi přišlo zhýralé a tristní. Po minutě jsem se vždy otočil a šel...
LP mi přišlo, že jsou již přebrané, co jsem chtěl sehnat, nebylo...Nic nového neoslovilo.
Moc jsem toho nestihnul, moc jsem nečekal, ale celkově dobré.
1) Po včerejšku si už dlouho nepustím Allana Taylora v jakékoliv podobě...
2) I přes špatné podmínky na těchto akcích všeobecně, se mi líbil zvuk v kombinaci Triangle + Audiomat + Nordost + ta malá krabička, co údajně ruší elektrosmog a ležela před bedniskama... Pro mé uši bylo zvukové pásmo vyrovnané, poslech blížící se reálnému zvuku. Přednáška byla zajímavá, ale dlouhá (poprvé jsem slyšel zvuk 13 Hz - z testovacího CD).
3) Na reprosoustavě tannoy se mi líbila uvolněnost, vyrovnanost. Hrála tam klasika a zvuk klarinetu vycházel velice reálně. jako jedny z mála beden, nebyly "uřvané".
4) Canor patřila k povedenějším sestavám. Charakter podání zvuku byl hodně podobný jako v Rožnově s Triangly. Černá barva se žlutým podsvícením odstřelila design opravdu vysoko
5) Klipsch Palladium P37F jsem řadil také k povedeným zvukům. Spojení s NAGAOKA přenoskou a LP Federmanna bylo kouzelné. Kotoučák krásný napohled, rychlopřevíjení spolu s těmi zvuky, které to dělalo, působivé, ale zvuk už tak super pro mne nebyl. Ale celkově studio Iryson se líbilo.
6) U Pavla Dioka opět samé zajímavé věci, jako vždy. Na poslech LEBEN + HD 800 by to chtělo mít více klidu. Bedny Hollography působivý zvuk, ale místy mi to přišlo, že zvuk zkresloval. (klarinet mi zněl jako taková ta píšťalka, co v ní byl kousek papíru, pauzáku"...Mělo to takové zabarvení...Třeba jsem neměl štěstí na nahrávky
7) Zklamání ze Srolla. Tyto bedny mu neslušely. Quady hrály nejlíp, logany mi neučarovaly, ty regály hrály asi své maximum, ale nedokázaly dát dřevěným nástrojům "tělo". Prostě spodky chyběly a nemělo to tu správnou šťávu.
8) Totální zklamání z Focalů. Byl jsem tam 2x, pořád hrály stejnou nahrávku ze syntetizátorů, spíš jako na disco.... Takto prezentovat bedny z top highendu mi přišlo zhýralé a tristní. Po minutě jsem se vždy otočil a šel...
LP mi přišlo, že jsou již přebrané, co jsem chtěl sehnat, nebylo...Nic nového neoslovilo.
Moc jsem toho nestihnul, moc jsem nečekal, ale celkově dobré.
Naposledy upravil(a) Rado dne 15 bře 2010 13:19, celkem upraveno 1 x.
Re: High End Praha 2010
???Rado píše:(poprvé jsem slyšel zvuk 13 dB - z testovacího CD)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů